Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Paintball & Brännboll

Av ica - 10 juni 2008 22:06

Idag så fick vi en liten sovmorgon =D Alla var tacksamma för det!


Killarna + 3 tjejer skulle spela lite paintball på förmiddagen så vi var tvungna att åka hel 27 km bort från Stockholm för att komma dit, och vi som inte skulle vara med fick bara sitta och titta på och få lite färg skvätt på oss...

Men jag och Hanna tröttnade så vi gick på en promenad i ungefär 30 min, vi ville inte gå för långt för tänkt om vi inte hittade tillbaka.. Det skulle inte ha varit så kul.

Men när vi äntligen var klara där så var det dags att åka hem till innerstaden igen. Puuh nu känner man sig mer hemma igen =)

Inne i Stockholm igen drog vi till Tantolunden för att bada och spela brännboll. Men det blev så att ingen badade, det blåste så himla mycket.

Men brännboll körde vi! Har ingen aning om jag vann eller inte men vi hade kul. Det skulle ha varit bättre om det hade varit lite mindre vind, bollen åkte ju åt fel håll hela tiden!!


 Lite bilder från dagen


 De gör sig redo:

IMG_4128.jpg image by THHANNA IMG_4130.jpg image by THHANNA IMG_4131.jpg image by THHANNA

Svarta laget:

IMG_4145.jpg image by THHANNA

Gröna laget:

IMG_4147.jpg image by THHANNA 

Efter allt med klassen drog jag ner på stan med Hanna, jag hade några inköp att göra!1. Ny väska (hittade inte =( )2. Rund hårborste (Japp det hittade man)3. Present kort till lärare (Japp det hittade man också)  Det är väl allt som har hänt idag då. Inget riktigt spännande.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ica - 10 augusti 2008 11:01

OKEEJ TÄNKER BARA BERÄTTA ATT JAG SOM MÅNGA ANDRA TÄNKER BYTA TILL BLOGG.SE!! SÅ DÅ VAR DET BESTÄMT!!   Jag kommer ha kvar de andra två ett tag till tills jag har allt på blogg.se ; )    LÄNK ...

Av ica - 7 augusti 2008 14:37

Nu har jag bestämt mig för att flytta tillbaka min blogg där jag hade den förut, dvs på blogspot.com   LÄNK ...

Av ica - 7 augusti 2008 14:27

Träskor börjar bli morderna igen och mamma hade kvar sina från typ 70-talet eller när det nu är. De är nästan precis samma som finns i affärerna fast äkta från den tiden. Whoo för mamma = D     ...

Av ica - 7 augusti 2008 13:38

Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards