Alla inlägg den 17 juni 2008

Av ica - 17 juni 2008 21:34

Idag hade vi fullt upp igen :p

Vi gjorde det gamla vanliga igen. Packa upp, packa ner och sen sortera osv.


Idag när vi var klara så fortsatte vi på vårat Tokio Hotel arbete. Nu när jag sitter här kommer jag ihåg att jag glömde ta bild på våra snygga pojkar, Tom och Bill som blev klara idag, eller i alla fall håret :p Tog faktiskt inga bilder på vårat Tokio Hotel arbete idag. Det ska förbättras imorgon ;)

Eftersom det ösregnade när jag och Hanna hade jobbat klart (men vi skulle inte hem än för vi skulle göra TH arbetet) så gjorde vi regnkläder av sopsäckar. Vi hade ingen aning om att det skulle regna så vi hade inga regnkläder med oss.

Lite bilder från våra "regnkläder".



WORK, TH WORK


Today we had a lot to do again.

We did the usual stuff. Unpack things, pack things and sort things and so on.


Today we also continued with our TH work! Now when Im sitter here at home I remember that I forgot to take pictures of the stuff we have made so far but will do that tomorrow ;)


Since it was cat and dogs today we thought we might need some raincoats on the way home.

Here are some pictures of our "rain clothes" made out of black garbage bags :p


Av ica - 17 juni 2008 21:30

Idag var det sista avsnittet av Gossip Girl!

Synd att jag tittar på tv med pappa för han vägrar verkligen att titta på det! Typiskt liksom. Men som tur är så spelade jag in det så jag ska titta på den imorgon istället :p


GOSSIP GIRL!


So today was the last episode of Gossip Girl!

To bad I was watching tv with my dad and of course he didnt want to see that so I had to record it. But thats okay I get to see it tomorrow instead :p



Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards