Alla inlägg den 25 juni 2008

Av ica - 25 juni 2008 19:14

Natten måndag till tisdag blev jag sjuk =/ Var inte så farligt i början men vid 11 tiden igår kände jag mig jätte dålig. Typiskt mig att fortsätta jobba några timmar till. I tisdags så jobbade jag till ca 14.30 sen var jag helt slut orkade inget alls.

Och eftersom busskortet har gått ut var man tvungen att cykla hem, inte så kul när man är rätt så sjuk och tror jag hade lite feber redan då..


Väl hemma däckar jag i soffan, eller efter ett tag iallafall. Först tittade jag på 1½ film, somnade i mitten av den andra xD Mår fortfarande inte så himla bra. Det var bättre ett tag, så jag gick på bio med Alex, David, Henry och Jeff. Det var okay, men skulle ha stannat hemma mår värre igen =(

Hoppas det blir bättre tills imron när man ska ut med Alex på stan..

Har sett fram emot det även om vi bestämde det igår xD


Men ikväll ska jag lägga mig tidigare, eller ialla fall försöka.

När vi gick på bio idag så såg vi "Jiddra inte med Zohan" , den var bra, mycket humor som jag tycker om det :p


http://i212.photobucket.com/albums/cc118/S_tarpics/you_dont_mess_with_the_zohan.jpg


SICK =(


The night to Tuesday was a bad night, I got sick =(.

But if you know me a little cold usually doesnt stopp me. So I went to work anyway! Around 11 am I really started to feel really bad but keept on working to about 14.30 Then I felt so bad I just had to go home!


Once at home I went direct to the sofa and watch 1½ movies, during movie 2 i fell a sleep. Which was good since I feelt a bit better afterwards =)


But now Im back to what I was yesterday again.

I was feeling better today but then my friends forced me to go to the movies with them so I did that, should really not have done that!

I went to the movies with Alex, David, Henry and Jeff. We went to see  "You dont mess with the Zohan"


http://i212.photobucket.com/albums/cc118/S_tarpics/you_dont_mess_with_the_zohan.jpg


Byee for now!!

Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards