Alla inlägg den 29 juni 2008

Av ica - 29 juni 2008 19:46

Gissa vem som kom hem idag då?!!


HANNA!! <3 äntligen, gud vad jag har saknat dig och stan på tis också?? Toppen :-D


Inte mycket som har hänt nu, igår så tittade man på film och slappade och idag så var man ute i solen och försökte få lite färg men misslyckades nog med det xD


Dagens humör: seg och glad :p
Dagens borde: ingen aning, fixa inför seglingen?
Dagens frisyr: haft 2 slarvig tofs och utsläppet :p

Dagens klädsel: haft 2 här med xD först mjukis shorts och linne sen så bytte jag till mjukisbyxor och samma linne + tjocktröja :p

Dagens planer: soooooola!
Dagens materiella vill ha: vet inte...
Dagens längtan: träffa Hanna ;-)
Dagens beroende: hm.. läsa klart min bok xP
Dagens tråkigaste: -

Dagens person: Hanna ;-)


SUNDAY!!


Guess who came home today!?!


HANNA!! <3 finally, god how much Ive missed you and down town on Tuesday?


Not much has happened just been in the sun trying to get a suntan xD


Byee

Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards