Alla inlägg under juni 2008

Av ica - 16 juni 2008 19:57

Hej bloggen :D


Idag har jag haft full rulle känns det som :p

Först var jag ju tvungen att vakna duscha och allt det vanliga. Sen var man tvungen att CYKLA till jobbet eftersom busskortet har gått ut, det gick ju i fredags... -.- Suck och stön är allt jag har och säga om det. Men det är ganska härligt att cykla i alla fall inga trafikköer osv. Det verkade ha hänt en olycka någonstans så det var stopp i trafiken överallt och då menar jag överallt!!


På jobbet idag fick vi rätt så mycket gjort men vi var så himla flummiga att alla måste ha undrat vad vi hade ätit/drukigt xD

Vid 16.00 orkade vi inte jobba mer så vi åkte hem. Men vi hade egentligen tänkt att pyssla lite med några saker som vi skulle ha slängt. Jag hade ju träning nyss och orkade inte stanna kvar mer så vi drog hem istället då :p

Men vi gjorde lite när  vi skulle ha jobbat men det var för att vi väntade på att min mamma skulle säga vad vi skulle göra så man måste ju hitta på något kul då :p

Bild060.jpg picture by tokiohotelswe

Bild061.jpg picture by tokiohotelswe  Bild062.jpg picture by tokiohotelswe Bild063.jpg picture by tokiohotelswe



Träningen var skiit jobbigt idag! Hasse körde hårt med oss idag. Men det gjorde inget det är ju kul :D Jag fick träna en massa med Maggan, det var jätte kul, för hon har lila bälte och lilla jag har bara vitt med två sträck :p

Körde även med Jocke och Amir :p kör ju nästan alltid med Amir nu för tiden :D


Nu när min lugg har blivit så lång kan jag ha den lite åt sida och då ser jag ut så här :p


Bild059.jpg picture by tokiohotelswe



Hello blog :D


Today Ive been really busy it feels like :p

First I had to wake up, take a shower and all the normal things. Then I had to BIKE to work since my buscard went out last Friday..


We got a lot of things done at work today. But we were kinda wired, laughing all the time and so byt we had fun :D

Around 4 pm we went home. We didnt have any enery left to work.

We had planned to make somethings connceted to Tom & Bill Kaulitz but that didnt happen since I wanted to go home and get ready for training.

Here are some pics...

Bild060.jpg picture by tokiohotelswe

Bild061.jpg picture by tokiohotelsweBild062.jpg picture by tokiohotelswe Bild063.jpg picture by tokiohotelswe

My training was really hard this time but it was fun :D Hasse med us work hard :p

Today I got to train with Maggan, Jocke and Amir. Ive started to train more and more with Amir now :D


Now my bang has grown so much I can change my hairstyle a bit so then I look like this :p

Bild059.jpg picture by tokiohotelswe

Av ica - 15 juni 2008 21:16

Heej allihop!


Idag har jag spenderat hela dagen med att städa.

Jag hittade bland annat min Jumbie som jag vann på Grönan förut :D

Lite bilder på den med TH i bakgrunden :p


Bild039.jpg image by tokiohotelswe Bild040.jpg image by tokiohotelswe 


Sen så bestämde jag att jag skulle göra ett eget skrivbords underlägg som ska se ut så här!


Bild056.jpg image by tokiohotelswe Bild057.jpg image by tokiohotelswe 


Så mitt skriv bord kommer se ut något så här sen. 


Bild042.jpg image by tokiohotelswe


Cleeaning day!!


Heey!


So today Ive spent the day with cleaning our apartment!

I really cleaned my room good I think!

While cleaning I found Jumbie that I had won on Grönan (Gröna Lund) earlier this year.

Bild039.jpg image by tokiohotelswe

Bild040.jpg image by tokiohotelswe 


I also have decided to make a thing for my desk so it will look a bit nicer.


Bild056.jpg image by tokiohotelswe Bild057.jpg image by tokiohotelswe 


and


 Bild042.jpg image by tokiohotelswe

Av ica - 15 juni 2008 10:10

Förlåt ännu en gång för att inte ha bloggat på ett tag men jag har haft lite mycket för mig. Sammanfattat om vad jag har gjort.


På jobbet i fredags gjorde vi inte så mycket vi resade förrådet vi höll på med och åt två gratis glassar.

Inte mycket mer hände den dagen utom att jag och Hanna var hel flumma typ xD


Igår, lördag, var jag ute på stan med föräldrarna. Det var okej. Vi var överallt på stan som vi brukar :p Jag och mamma blev så hungriga attt vi var tvungna att ta en fika. Vi dela på en brownie :D


Idag har inte mycket hänt än. Jag ska nog ta och städa lägenheten och sen hinner jag nog inte med mycket mer. men det är trist att vara inne när det är så fint väder. =/

Men än så länge idag har jag mest skrivit in nyheter på TH bloggen :p

Nu ska jag  nog ta och göra några TH bilder/blends :D



Sorry


Sorry again for being bad about writing here. But Ive had a lot to do :p


Friday: I went to work, did our normal things and we got 2 FREE ice-creams wohoo!! We where also a bit crazy, tired and so on xD


Yesterday, Saturday. I was out with my parents and it was okay, we didnt do anything special :p 


Not much has happened today.. Just been updating the TH blog and making TH blends. 

But now Ive got to clean our apartment :p




Av ica - 13 juni 2008 18:21

Dagens och gårdagens outfit bestod av mina EDC jeans och mina Brasa tjocktröja, hade ett vanligt vitt linne under!


Bild038.jpg image by tokiohotelswe 


Todays and yesterdays outfit. I had my EDC jeans, my Brasa sweater and a normal white shirt on! 


Bild038.jpg image by tokiohotelswe  


Av ica - 13 juni 2008 18:08

På skolavslutningen sjöng vi Im yours - Jason Mraz. Det var helt okej.


Sen sjöng vi också Graduation song av Vitamin C. Den passar väldig bra för niorna som vi sjöng med! 

Här är en liten del av texten:


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


Tycker om den delen väldigt mycket, det är refrängen!


Last day in school!


At the last day in school we sang Im yours - Jason Mraz. It was okay.


We also sang Graduation song by Vitamin C. It was a perfect song for the night graders! 

Here is my favorite part of the song, the chorus:


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


Here is the hole song:


Av ica - 13 juni 2008 18:06

Nu har jag bestämt mig att jag ska bara skriva på den här bloggen!!


Hoppas ni tycker att det är okej ;)


Ive decided!


Now Ive decided that Im only going to write in this blog!


Hope you think thats okay ;)

Av ica - 13 juni 2008 08:11

Upptäckte igår att det idag är FREDAG DEN 13!!

Men tror inte på det så det kommer gå bra i alla fall =D

Just nu sitter jag här och äter min frukost som består av en macka och ett glas juice.

Inte mycket mer att säga än att jag ska snart åka till jobbet och måste hinna uppdatera Tokio Hotel bloggen innan jag går och packa och lite annat.



FRIDAY 13!!

Discovered yesterday that to day is FRIDAY THE 13!!

 But I dont belive in it so I hope nothing will go wrong..

Now Im sitting here eating my breakfast. For breakfast today Im having a sandwhich and a glas of juice.

Ive not got much more to say except that its soon time for me to get off to work. And before that Ive got to update  the Tokio Hotel blog and pack.



Av ica - 12 juni 2008 22:40

Heej allihop!


Jag tror att jag ska flytta tillbaka min blogg till det stället jag hade den på innan, kommer fortfarande ha kvar den här. Eller så gör jag så att den här är på svenska och har den andra på engelska.. Vad tycker ni?

Jag tycker mer om den andra för där kan man bestämma layouten mera än här..


Decide!!


I think Im gonna go back to my old blog. Or I might just do so that Ill keep this one in Swedish and write in English on the other one what do you think?

I like the other one more since you can choose the layout more and so..


Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards