Alla inlägg under juni 2008

Av ica - 3 juni 2008 21:53

Såå här är min Tokio Hotel kläder, hittade bara 2 tröjer vet inte vart den tredje är ngnstans xD


Men här är framsida på min Tom T-shirt(lite sliten har använt den en hel del:

http://i278.photobucket.com/albums/kk114/tokiohotelswe/bloggen%20ica/THtrjerna001.jpg?t=1212522407

Baksidan:

http://i278.photobucket.com/albums/kk114/tokiohotelswe/bloggen%20ica/THtrjerna002.jpg?t=1212522408

En Tokio Hotel tröja jag gjorde i skolan (fram):

 http://i278.photobucket.com/albums/kk114/tokiohotelswe/bloggen%20ica/THtrjerna003.jpg?t=1212522408

Baksidan:

http://i278.photobucket.com/albums/kk114/tokiohotelswe/bloggen%20ica/THtrjerna004.jpg?t=1212522409


Va tycks? =D


Det var allt ska prova det jag ska ha på mig imorn och sen ska jag sova så jag får en god natts somn ska ju ha hand om yngre barn imron på EM-dagen...

Hoppas de lyder mig och de andra bara =p

Kommer ta en del bilder så ni får se ;)


xx Ica

Av ica - 3 juni 2008 21:08

Heej igen, var bara tvung

en att lägga upp den här gifen på Tom <3


Skrattar så himla mkt åt den xD


http://i208.photobucket.com/albums/bb101/tokiohotelamerica/animations/niknikdv1.gif


Han verkar ha kul xD

Av ica - 3 juni 2008 19:56

Till en början så kan jag inte skriva idag, skriver fel i stort sett hela tiden!!

Lite senare kommer lite bilder på mina Tokio Hotel saker, någon ville se ;)


Kommer snart ska bara springa och kolla så att Gossip Girl spelas in!! Hinner inte titta på det nu.. =/


Bra TV:n spelar in så jag slipper tänkta på det =P


Vad som har hänt idag.. På NO:n tittade vi på film, vi tittade på Ice Age =D fråga inte varför men vi gjorde bara det, det var desutom våran lärare som valde film =p


Sen skulle vi dra till kyrkan och öva inför skolavslutningen.. Genrep -.- vi var tvugna att vara där hela tiden medans andra fick gå när de var klara, vi var ju sist så.. -.-


Sen så åt vi lunch och sen svenska, på svenskan körde vi "Stad & Land", vet inte hur mycket vi har kört det på senaste tiden =p men det är kul=D


Vi slutade kl 13:10!! Vanligtvis brukar jag sluta kl 16:00 för jag brukar ha hemspråk och tyska men vi slapp de lektionerna så jag och Hanna drog hem till henne och gick i Solna Centrum. Vi var på Mique och de hade rea, man fick en påse som man fick fylla med allt man ville ha och sen kostade det bara 200:- Jag och Hanna delade på en påse så det blev 100:- var, bra deal =D=D


Sen drog vi hem till Hanna, där så drack vi lite vatten sen skulle vi ut och köpa glass åt alla =D jag tog en TipTop =D

När vi kom hem satt vi på balkongen och åt glassen medans vi läste Kalle Anke =p Sen så kom hennes katter och lämnade lite mat på golvet och då var ju Hanna bara tvungen att trapa i det xD


När vi hade legat där ute ett tag så var vi tvugna att dra till Centrum igen -.- Vi har ju EM (Europa Mästerskapen) imorn i skolan -.- Hanna och hennes brosa behövde lunch tills imorn så vi var tvugna att handla mat...

Efter det så drog jag hem typ =p


Hade ju min cykel där från förr förra helgen =p Så jag cyklade hem =D


Väl hemma så började jag att göra om lite på våra hemsida.. Vi håller ju på med en ny layout så =) Ta och kolla in den på FREDAG ;)


Shiit det här blev långt Xp


Men nu måste jag gå och äta, bilder på TH-grejerna kommer efter maten ;)


xx Ica

Av ica - 3 juni 2008 19:54

Här har ni några bilder på hur jag ungefär ska se ut på skolavslutningen =p



Av ica - 3 juni 2008 07:37

Idag tog jag på mig det här:

  • Linne - Abercrombie & Fitch - $19.90 (~140:-)
  • Jeans - Esprite - ~499-599:-
Av ica - 2 juni 2008 22:33

Veckans låt får bli...


Jag har ingen aning om vad det blir..


Vi tar Freunde Bleiben - Tokio Hotel!!!!



Av ica - 2 juni 2008 22:32

Veckans hemsida får bli....


TH UK fansite


Tack vare dem så har min och Hannas hemsida haft en sådann stor framgång!!



Av ica - 2 juni 2008 22:30

Idag fick jag ett mess av  mamma när jag var hos optikern och där stod det: "Jag har fått ett packet". Jag blev jätte glad och kunde inte vänta tills jag kom hem!!


Ni får se lite bilder imorn ;)


Tycker ni att jag ska börja med dagens outfit också??

Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards