Alla inlägg den 4 juli 2008

Av ica - 4 juli 2008 21:47

Massor med bra saker idag!!


Först och främst är det fredag!! Sen så var jag och Hanna och badade eftersom det inte fanns ngt att göra på jobbet typ xP

När vi badade var det typ några killar som busvislade åt oss när vi gick förbi för och bada, senare var vi tvungna att gå förbi dem igen, vi skulle ha glass :D, så sa de bara "Heeej, tjejer!"...

Fick nog rätt mycket färg idag, wohooo!!


När vi tröttade på solandet och badandet runt halv 3 så drog vi hem till Hanna och lämnade grejerna för sedan så var det shopping dags!! Bilder kommer imorn, kameran dog när jag skulle ta bilder, eller jag hann med 2 bilder sen dog den. (Bilderna är längst upp)

Det är allt som har hänt idag :p


YEEEEEEEEEEEAAAAAH!!


Loaads of good things has happened today!!


First of all its Friday!! And I went swimming with Hanna! We had a great time didnt we.. And those guys... xP


I think I got quite a suntan today wohoo!!


When we got bored with laying in the sun and swimming we went home to Hanna to leave our bags to then go to "Centrum" and shop a bit. Pictures will be up later ;)

2 pictures up today, didnt get a chance to take more since my camera died xP (pictures at the top)

Av ica - 4 juli 2008 09:43

Planer innan jag åker ut med båten!


Fre: Bada med Hanna

Lör: Slappa och bara ta det lungt

Sön: Slappa och bara ta det lungt

Mån: Tvätta och packa

Tis: Kolla så att jag har allt och sen åker jag iväg



My plans before I go out sailing!


Fri: Go swimming with Hanna

Sat: Relax, take it easy

Sun: Relax, take it easy

Mon: Laudry and packing

Tues:Checking so I got everything and then Im off on the boat!

Av ica - 4 juli 2008 09:37

Två bra saker idag! 1. Det är fredag 2. Behöver inte jobba idag :D Perfekt när det är fint väder och man vill vara ute. Om ca 20 min ska jag cykla iväg till Huvudstabadat för att bada med Hanna =D

Men idag ska jag inte glömma tennisbollen som igår xP

Inte mkt mer att säga, kanske tar lite bilder vi får se om jag orkar xP


Det var dagensplaner!!


WOHOOO!!


Two good things today! 1. Its Friday 2. I dont have to go to work today! Perfect when its nice weather and you want to be outside. So in about 20 min Im leaving to go swimming at Huvudstabadet with Hanna :p

But today I wont forget the tennis ball xP

Not much more to say, I might take a few pictures if I have the energy to do that xD


Thats todays plans

Presentation

Omröstning

Skriver jag om intressanta saker??
 Ja
 Nej
 Ibland och ibland inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards